Azyef TwinsAndBeren İlk kızım yazın doğmuştu dogduktan Bir hafta sonra bunun gibi olmaya başladı O zaman İsilik demişti doktorumuz gül suyla cildini silip sık sık banyo yapıp çok sıcak tutmamaya çalıştık siz doktorunuza atın bir fotosn
alerjikbebekannesi12 TwinsAndBeren alerji gibi duruyo canım mama kullanıyorsan kullanma bizimkide böyleydi alerjide
biricik9 TwinsAndBeren bende az önce bunun gibi post açtım benim bebeğim de var bundan 1 haftadır hametan kullandım asla geçmedi
Ymomm TwinsAndBeren alerji ve Atopik gibi duruyor ılık suyla yıkayın nemlendirin alerji doktoru görsün bi
Baloglumbenim61 TwinsAndBeren benim bebeğimin aynısı profilime bakarsan fotoğrafı var eski gönderilerde bende ilk başta isilik sandım ama hayır süt ve süt ürünleri alerjisi emziriyorsan diyet yapman lazım süt ürünleri için ve doktor kontrolü altında olman gerek herşeyi detaylı söyler sana
Baloglumbenim61 TwinsAndBeren bu durum geçmeden nemlendirici sürme önce alerjik durumu ortadan kalkması lazım
ozlem2025 Benzerini yaşamıştık 2 hafta geçmeyince doktora gösterdik isilik atopik gibi olmuş dedi ve mustelanın stelatopia+ diye bir kremini verdi cidden geçirdi hepsini şimdi sabahları ve duştan sonra sürüyoruz hep. Ama biraz daha hafifti bizdeki