lagerthaa Acıbadem derya bektaş’a gidiyoruz biz. Çok memnunum, çok ilgili, kontroller dışında, aklıma ne takılırsa Whatsapp yolu ile soruyorum mutlaka dönüş yapıyor, öneride bulunuyor. Ben de çok doktor aramıştım Ankara’da, doğum yaptığım hastaneye(Liv hospital) 5. gün kontrolüne götürdüm ama içime sinmedi çocuk bölümü sonra tavsiye üzerine derya hocayı buldum, hatta şöyle bir şey yaşadık daha hiç kontrole gitmemiştik, bebeğimin göbek kısmı hafif kanama yaptı kendisine Instagram’dan yazdım, hastası olmamamıza rağmen ilgilendi, cep numarasını paylaştı, fotoğraf filan istedi baktı sağolsun. Yani hem iyi bir doktor hem de çocukları seven, merhametli bir insan. Bir de Ankara için şu tecrübemi aktarayım size, malesef özel hastanelerde çocuk acil bulunmuyor, ya da olan varsa da ben bulamadım. Acil durumlar için, Gazi üniversitesi çocuk acil de çok güzel ilgi alaka gösteriyorlar, bir kez götürmek durumunda kaldım, sağolsunlar o dönem bebeğim 40-50 günlüktü , öncelikli olarak muayeneye alıp çok güzel ilgilendiler orada da.