Merhaba
Bebeğim 22 aylık ve memeye asırı asırı düşkün artık kendi psikolojim ve onun iştah problemi için memeyi bıraktırma kararı aldım bu süreçte neler kullandnız neler yaptınız deneyımlerınızı paylasır mısınız sabır tası deniyeceğim bunu duydum varmıdır bilgisi olan kullanan bıraktıran lütfen yardm edin