birbebekannesii_ TulayGeriDon pekte iyi sayılmaz zaten psikolojim 🤣 O yüzden gelecekse de bayramda gelmesin
birprens_birprenses birbebekannesii_ doğum yaptıktan 45 gün sonra adet oldum 3 ay oldu doğum yapalı ondan sonra daha adet olmadım 24 gün gecikti bu sabah olmuşum (gecikme sebebi sanırım doğum kontrol hapı)
birbebekannesii_ birprens_birprenses ben kullanmıyorum ama yeni doğum yapınca normal galiba bana 10 buçuk ay oldu doğum yapalı
birprens_birprenses _mom10 bu ihtimal dün gece benimde aklıma geldi acaba menopoza mı girdim ki dedim 😂😂
nilikonunannesii birbebekannesii_ bu ay herkeste sıkıntı var bende dahil 10 günü geçti hâlâ ne gelen var ne giden 😅