Sekerpare_ göğüs kısmı dikiş modelinden dolayı kötü duruyor malesef. İlk önce fotoğrafa baktım ve direk o gözüme çarptı, sonra yazdığınızı okudum ve anca o zaman göbek kısmına baktım. Göğüsten dolayı göbek pek farkedilmiyor. Renk ve kumaş olarak çok güzel ama dediğim gibi göğüs kısmının modeli hiç olmamış