-Ozge- Asıl aldıklarımı hava soğuk olduğu için giydiremeyeceğim bunlar normalde 2. Gün kombiniydi ama bu durumda ilk gün giysin diye düşündüm üşüme ihtimaline karşı şu mavi nin sweatshirt ünü yanıma alacağım birde şu çantayı alayım diyorum şeker ve harçlıkları için 🙂 sizce nasıl? Birde aklımda kot salopet kombini var çok kararsız kaldım
SooMin -Ozge- Full yağmurlu gösteriyor bende ince müslin t shirt pantolon takım almıştım üzücü oldu 🥲
tospikannesi_ -Ozge- bence çok güzel bayıldım. Ya sormayın daha 2 güne kadar güneşli gösteren hava full yağışlı görünüyor tabi %50 yağış gösteriyor ama bu durum beni üzdü 🥹
-Ozge- SooMin Ay evet bende hep incecik şeyler aldım hepsi yaza yatırım olarak rafa kalktı yada kurban bayramına 🙂
iki_prens_annesi_ -Ozge- tişört üstüne uzun kollu gömlek mantıklı olabilir bide varsa yanınıza yağmurluk almanızı öneririm kombinler çok güzel sağlıkla mutlulukla giymek nasip olsun
-Ozge- iki_prens_annesi_ Gömlek denedim fakat güzel olmadı şu yağmurluğu alacağım yanıma teşekkür ederim bu arada 🌸