Kızlar kızım 27 aylık dün aklıma geldi. Buraya sormak istedim. Kızım yemek sık tüketir. Daha doğrusu ben duymadığını düşündüğüm için sık acıktığını düşündüm mesela sabah kahvaltı, öğlen çorba, akşam yemek , meyve, tekrar yatmadan çorba yemek vs. Ekstra gün içinde kuruyemiş kendi yaptığım meyve püresi feln tüketir eline ne geçerse o an ama hiç ekmek vermiyorum kendide pek ekmek yemez sevmez. Beni de emiyor 2 ay içinde kesmeyi düşünüyorum. Siz veriyor musunuz ekmek bebeklerinize? Vermeli miyim? Kilosu da iyi 27 aylık 16 kg. Ama dediğim gibi sürekli acıkıyor sürekli meme ve sürekli yemek istiyor ?