hanifecelimli oğlum 20 buçuk aylık. Aşırı yemek yiyor 10 kilo 78.8 cm 2590 gr doğdu🙃 her bölümden takipliyiz 🤣🤣🤣 hiç bir şey çıkmıyor. Hemotoloji Anemi ye bağlı olduğunu düşünüyor. Ama kilo boy normal diyor.
Hemotoloji en son Akdeniz anemisinin taşıyıcılığının bir türü varmış. O tür de tek genetik testte çıkıyormuş. Tek o yapılmamış sanırım. Yayma testi yapıldı sıkıntılı gördü biraz doktor. Bunun sonucuna göre konuşalım dedi bilmiyorum valla. Ama kilosuna boyuna endokrin ve metobolizma normal dedi. Hareketi algılaması iyiyse takılmayın 😅bize de taşıyıcılık çıksa da bir tedavisi yok zaten 😅🤣🤣🤣 sadece bilmiş olcaz. Oğlumun kan değerleri çok zor yükseliyor çünkü. 7.ayda hastanede de yatmıştık biz Anemiden.