Kızım 11 aylık. 6. Aydan beri 6-18 numara emziğe geçmek için cebelleşiyorum. Kızım ısrarla 0-6 ay emzik emiyor. 6-18i veriyorum. Öğürüyor kusuyor diliyle itiyor dişiyle ısırıyor. Uykuya geçemiyor bile. Uykusunda veriyorum direk atıyor. Ben ne yapacağım ya? Var mı önerisi olan