balli_cilek koymuyorum 28 aylık kızım tavuk suyu çorba yaparsam içer, keşkek yer tavuk et onunla yapılan yemekler böyle yani şuana kadar 7.ayın dan 1 yaşına kadar kullandım onu sonra bıraktım. Herleyin fazlası zarar ve soğutabilir herşeyde yağ olması.
Kan değerleri iyi kilosu iyi her besinden yiyor gerekli vitamini alıyor gerek görmüyorum bence gerekli değil ya 🤭