dgltkn Sulu kakayı bile nasıl yapamıyor anlamıyorum 😂 45 günlük bebem dünden beri ıkınıyor kakasını yapamıyor karnına masaj falan yaptım işe yaramıyor önerilerinize açığım kızlar
26merve26 dgltkn gaz canım alerjiden de olabilir laktoz intöleransı olabilir son söylediğim daha güçlü şuan için damlalar var laktoz enzimi içeren relaktaz laktazm gibi istersen bi doktoruna danış