Ahsensmom_ Emniyet kemerleri kısacık ya da ben mi uzatamadım bir türlü bilmiyorum kızım daha üç aylık zor kapatıyorum bilen varsa kızlar
surprizbebe Ahsensmom_ pusetin ön alt kısmında sarkan bi kemer yok mu?ayaklarının arasına gelen yerde tam
bendenbirtanedahayok Ahsensmom_ öyle bizde sadece alttan bağlayarak idare ettik 5.5 aylık olunca pusete sığmamaya başlayınca bebek arabasına geçtik