poyrazege3560 ozaman sorun yok merak etmeyin
poyrazege3560 mesela bizde kalça çıkıklığı var derece 40 tı
gokcemm11 şuan nasıl peki duzeldimi ne kullandınız?
poyrazege3560 bi sıkıntı yoktur o zaman canım korkmayın bebis gayet sağlıklı 🥰
blossoom inşallah canım ya. 🙏🙏
poyrazege3560 60 üstü normal demisti
poyrazege3560 pavlik bandaj kullanıyoruz hâlâ 3 aylıkken takıldı şuan 6 aylık
gokcemm11 inşallah biran önce düzelir ve güzel sonuçlar alırsınız 🤲🤲
poyrazege3560 aminn inşallah teşekkür ederiz