Merhabalar ben 7 ay önce sezeryan dogum yaptım ama şu an sürpriz bir şekilde 2 aylık tekrar hamileyim doktorum biraz riskli olabilir sezeryan oldugun için bu hamileligin dedi. ama aldırmak kesinlikle istemiyorum benimle aynı durumda olan arkadaşlar lütfen yardım!