Kızlar bu markayı kullanıp yanılan oldu mu reglim 7 gün gecikti şimdi iki tane yaptım ikisi de pozitif. Zaten planladığım bir gebelik düşüncem vardı. Ama bu ay regl olurum diye düşünmüştüm.
Sormak istediğim bu markayı sanki burada birisi yazdı hepsi yanlış çıkıyor gibi bi şey. Eşim de bu markayı almış. Başına gelen var mı bu durum merak ettim test sıkıntılı olur mu acaba 3 gün önce falan da yaptım negatifti ikisi de çünkü bugün pozitif olmuş? Garip geldi çokta anlamıyorum bu dönemlerden. Kan testi vericem bakalım yarın.