A25aa95 ben Fuzulev girdim araba için ödüyorum temmuzda kesin teslim. Annem ve babam araba aldılar iki kere. Her sy noter huzurunda çekiliş yapılıyor. Sen ne ksdsrlık araba istiyorsan ve her ay ne ksdsr ödeme yaparsan ons göre değişiyor ben misal 700 binlik araca girdim önden peşinatım 65 bin vardı verdim her ay da 12 ödüyorum bir buçuk sene oldu kesin teslim tarihi de veriliyor her sy kurada çıkmazsa eğer. Sen belirliyorsun sylık ödemeni vs tam detaylı yazamadım sorarsan söylerim 🤩