yasemin1812 Biz memlekete gidiyoruz ilk başta kayınvalidemlerde kalacağız sonra bizimkilere geçeceğiz eşim çarşamba iş başı yapıyor Akraba ziyareti falan derken geçip gider günler tek derdim bebeğin uyku saatini aksatmamak yoksa aşırı huysuz oluyor 😕
Deletedmom_216 yasemin1812 ilk gun akrabalari gezme annelere felan gitme gunu olur muhtelemen. 2. Gunu de benim ki caliscakmis abisine yardima gitmedi gerekiyomus o geldi hayir diyemezmis. (Bu konuda deliriyorum o ayri) 3. Gunu de kendimize zaman ayiririz muhtemelen sakarya da yasiyoruz sakarya disina felan gideriz belki bilemiyorum
alparslan38 yasemin1812 hiç bişey yapmicaz cocuklarima bayramlık bile alamadım hiç olmadik bı anda eşim işsiz kaldı 😥
Aklimideliricem Ben annemgildeyim şuan 2inci günü kaynanamgile giderim 3 yada 4 üncü gün de eve 😂 eşim çalışıyo izin yok fjdjdjd
yasemin1812 alparslan38 Yapma be☹️ Bayramlık önemli değil bende almadım ama inşallah eşiniz tez vakitte iş bulur 😕
Superisii alparslan38 Allahım size bi mucize yaşatsın inşaAllah çok çok güzel işler çıkar eşinize ve cocuklarınıza en güzel şeyleri alırsınızz🙏🏻
Deletedmom_216 yasemin1812 benim eşim tuvalet banyo iste tezgah arasi fayans yapiuo. Kaynim ona tardima geldi diye kaynim cagirinca o da hayir diyememis sinir oldum yani bayram bayram is cikiyo başımıza
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yasemin1812 İlk gün kvye gideriz. İkinci yada üçüncü günde anneaneme gitmeyi düşünüyoruz, bakalım bi aksilik çıkmazsa
tospikannesi_ yasemin1812 eşimin 4 gün tatili gurbetteyiz bulunduğumuz yerde gezicez. 4 günlük için h memleket gezemem 😂 kurbanda inşallah 15 gün tatili oluyor
LadyGaddar yasemin1812 Gezeceğim Gezeceğim Gezeceğim ama sadece adananın içinde belki birazda mersin🥲 bebem dursaydı çok başka planlarimiz vardı artık başka bahara🥲
surprizbebe yasemin1812 biz memlekete gitmiyoruz en son sömestr da gidip ağzımızın payını almıştık(ailem) bu bayram evimizdeyiz yalnızız. Ama bayram biter bitmez küçük bi tatile gideceğiz😊