Kızlar merhaba. Oğlum 2 buçuk yaşında. İlk doğunca Kanz travel sistem bebek arabası almıştık, onu çok kullanamadan sattık. Ağır oluyor diye 15 kg a kadar taşıyan baston bebek arabası aldık. Uzun süredir onu kullanıyoruz ama artık araba çok ağırlaştı, oğlumda 15 kiloyu geçti taşıyamıyorum tek başıma arabayı kullanmak zulüm geliyor uzak bir yere gidemiyorum. Size sorum hafif bir kabin boy bebek arabası mı almalıyım, yoksa globber bisikletlerden mi almalıyım ? Globber düşünüyorum ama uzak bir yere gittiğimizde bebek arabası daha mantıklı olur diyorum. Fakat artık bu saatten sonra ikinci bir bebek arabası almalı mıyım diye de düşünmüyor değilim, arabayı daha uzun yıllar kullanır mıyız okul dönemine kadar ? Uzak bir yere gittiğimizde yürür mü artık bilmiyorum. Lütfen bir öneride bulunun kararsız kaldım ? En sağlam hangisini almalıyım araba mı globber mı ?