Bebeğim su an 9 ay+14 günlük. Günlerdir domuz gribiyle savaşıyoruz ilaç kullanıyoruz çok illet bişey uzun da sürüyor. Bu halde aşı yaptıracak halim de yok bebeğim de tükendi zaten. Araya bayram tatili de giriyo. Tatil bitişi 9 ay+24 günlük falan olucak o zaman yapılır mı 9.ay aşısı