Kızlar bebeğim mama ile beslendi şuan 12kg falan kilosunu hiç dert etmedir bu zaman kadar iyiydi şimdi böyle bacakları falan zayıfladı kolları gözüme çok zayıf geliyor iştahı da pek yok çeşit çeşit yapıp bişeyleri yedirmeye çalışıyorum.. boyu uzun diyor eşim ondan öyle diyor ama analık işte 😢🩷 sizin bu aylardaki bebeklerinizin iştahı nasıl ve d vit. Dışında takviye kullanıyor musunuz