Kızlar bebeğim 1 yaşına 1 haftadır basdı . Yukarıda 3 aşağıda 3 dişi var ilk dişini 7 ayında çıkardı. Kilosu 10.5 kız. Boyu 75 bıngıldağı kapanmadı.
Günlük baya yoğurt lor falan yer ama bu doktorumuza yeteri kadar gelmedi kalsium diye diretiyor dişide azmış bıngıldağı kapanmalıymış artık. Ha bide 20 kelimesi varmı diyo. Yahu ne 20 si ola bilirmi o kadar kelime. Toplasan max 10-12 tane. Yani anlayamıyorum doktormu normal benmi anormalim. Kalsiyum için günlük bi nardak süt içmeli içmiyosa kalsiyum ver diyo . E bi bardak yoğurt yiyo zaten bu çocuk kalsiyum değeride daha yüksek