cansukarakasy 40 kontrolüne çağırdı mutlaka gelmemi söyledi. O zamana kadar kanamam bitse bile ilişkiyi yasakladı. Normal doğum yapmıştım dikişlerime baktı, vajinadan örnek aldı, hem alttan hemde karnımdan ultrasonla baktı rahim toparlanmış mı diye. Öyle onayladı ve süt korumaz şu an hamile kalmak için çok müsaitsin diye uyardı. Ben kendimi iyi hissediyordum dikişlerim de düşmüştü ama böyle sağlık konularını riske atamam bence gidin ne kaybedersiniz ki. Bu arada akıntım varmış mesela fitil ve krem yazdı ben normal akıntı sanıyordum