ftmylm valla sab simplex bir garip demeye geldim, gaz sancımız var diye doktor başlattı iyi mi evet iyi gaz çıkartıyor ama çocuk ilaç öncesine göre delicesine ıkınıyor ve çok zorlanıyor, öncesinde gazdan sıkışıyordu ama böyle deli bir ıkınma yoktu, yani o yüzden başka varsa sab simplex ilk tercihiniz olmasın demeye geldim, bir de gaz damlası ile mutlaka probiyotik kullanın