Kızım 6 aylik normalde zaten genel olarak emzirmesi zor doğduğundan beri hâlâ da öyle. 2 hafta benim boynum tutulmuştu artık. Kalıcı kaldı sirtim omuzlarima kollarıma kadar vuruyor çok aşırı zorlanıyorum emzirmede içmiyor uyanıkken içmez uyuyacagi zaman içiyor bende 1 saat kadar tutuyorum memede uyuklarken içtiği için. Çünkü uyanıkken içmiyor zar zor tutsada en ufak sesden bırakıyor. 3 yaşında oğlum var. Ne zman kizimi emzirsem tlf veriyorum mecbur eline rahat emsin kızım diye. Neyse konuma geliyorum 1 haftadır aşırı iştahsiz daha kötü oldu bide ishal. Benim oğlumda bebekken ne zaman ishal olsa bilirdim ki diş cikaricak. Zaten sismis kabarmış da . Normalde diş zamanında memeye düşkün olunmazmi . Hiç şaşmaz 1 saat boyunca sallarim kucağımda içsin diye içmiyor yani artık psikolojim bozuldu oğlumda 3 yaş yemek yemez. Çocuklarım zayıflar uğraşıyorum artık suratım asik hep