miroslinos neye göre düşük diyolar acaba ya benimki de 3 ay 8 günlük 5100 gram. 3030 doğmuştu dün doktor kilo alımınds sıkıntı yok dedi. Eğer etraftakiler diyorsa zayıf diye hiç takılmayın. Kıyas yapabilmek için önemli olan doğum kilosu, doktor 3 ayda 4800ü görürse sıkıntı yok demişti bize çok şükür gördü de.