Kızlar, ayrılık kaygısıyla nasıl başa çıkıyorsunuz? Bebeğinizi ne sakinleştiriyor? Ağlamaması için ne yapmalıyız?
Bebeğim 12 aylık oldu. 12.ay atağıyla birlikte ayrılık kaygısını da çok fazla yaşıyoruz. Onu ağlatmak hiç istemiyorum ama evin ihtiyaçlarını, kendi ihtiyaçlarımı da göremiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim? Önerileriniz neler🌸