Alyatrd Merhaba anneler infulenzada bugün 6. günümüz, çok yüksek ateşimiz kalmadı çok şükür hafif hafif ateş oluyor düşüyor ama halsizlik daha ne kadar devam eder acaba , 6 gündür hiç kalkmadı kızım , ilaçlarını kullanıyoruz bu arada