ebrusafura Kızlar 4.5 ay oldu doğum yaptım aşırı sıcaklık basıyor beni oturduğum yerde terliyorum sizde de böyle olan varmı
besra11 ebrusafura hemen hemen aynı sürede doğum yapmışız bende öyleyim durduğum yerde terliyorum ateş basıyor resmen
seyma0661 ebrusafura bende 15 gün önce doğum yaptım bu zamana kadar bu kadar terlediğimi ve koktuğumu hatırlamıyorum 🤦🏻♀️
ebrusafura besra11 gecermi acaba yeminle kimsenin yanına yaklaşmak istemiyorum akşamları günlük duş alıyorum ama yok havalarda terletecek kadar isinmadi
besra11 ebrusafura geçsin artık sürekli terlemekten insan sıkılıyor hava serinkende insan terler mi ya bende anlamıyorum geçer ama tabi ilk zamanlar daha çok terleme vardı bende de şu aralar iyiyim
ebrusafura besra11 bende geçmedi aynen pencereyi acamiyorumda çocuk üşür hasta olur diye napicam şaşırdım
begonya1 7 ay oldu doğum yapalı hayla aynıyım terim bile kokmazdı ama doğumdan sonra felaket duş almadan bir yere gidemiyorum parfüm zaten sıkamıyoruz malum