Incitosum Annecikler bebisinizi her ay rutin kontrol icin ozel dr a goturuyor musnuz goturuyorsaniz hangi aya kadar goturmeye devam ediceksiniz ya da ettiniz yani bebegin saglik sorunu olmadigi surece de her ay dr a goturdunuz mu
Doruk12 Incitosum 8 aylık olana kadar her ay götürdüm sonra 10 ve 12de gittik. Hiçbi sorunu yoktu götürdüğümde, devlet hastanesinde kontrollerimiz
Aral Evet götürdum ben suan dokuz aylık tam 15 subatta oldu. Doktorum 7. Ay kontorolunde bana iki ayda bir gelirsin artık demişti ama ben 8. Ayda da gittim alerji sorunu fela olmuştu göstermek için. Yoksa gitmicektim artık iki ayda bir gidicez