dlrdilara Kızlar çarşamba günü bebeğim ikinci ay aşısını oldu üç gün su değdirmeyin dediler ama yarın sabah memlekete yola çıkacağız bugün banyo yaptırsam sorun olur mu? bugün de yıkamazsam beş gündür yıkanmamış oluyor çocuğum🤭
[silindi] dlrdilara bize 3 gün su değmesin demişlerdi biz 4.gün yıkadık garanticilik 😂 silme banyosu yapabilirsiniz aşı yerlerine gelmeden yumuşak bezle silip kurularsınız zaten bebeğin 5 gün de olsa kiri mi olacak.
SuMisalii dlrdilara bana hep 2-3 gün bekle dedi hemşire bazen 2 bazen 3 günün sonunda yıkadım iki kızım da da bir sorun olmadı çok şükür.
1kuzuannesi dlrdilara onu verem aşısından dolayı söylüyorlar kolu iltihap kapmasın diye karma aşılar da çok sorun olmaz banyo ama verem de kol bazı bebeklerde iltihap oluyor akıntı yapıyor bunlardan dolayı risk almayın derim belden aşşağısını yıkayın üst tarafını aşı yerine gelmeden güzelce silin çok geçmiş olsunnmm🥰