gunes88 the obaya gittiğimde çocuk yoktu. Mayıs sonu gitmiştik. Sezon tam başlamadığı için kalabalık değildi çok sakindi. Plajı güzel denizi güzel şezlonglar iyiydi.
Öğlen yemeklerinin çeşitliliğini beğenmiştim. Ancak akşam yemeği menü seçeneği sunuyordu. Ne istersen getiririm ama sadece bunları seçebilirsin mantığı vardı. O çok hoşuma gitmememişti. Temizliği vs de iyiydi. Ama çocukla oba tercih eder miyim bilmiyorum. Eylülde düşünüyorum. Alanya da adenya olabilir gibi geliyor.