2 ay 18 günlük kızımla meme reddi yaşıyoruz. Hem emzirme hem mama şeklinde besleniyorduk biberonla verdim mamayı oda meme reddini neden oldu. Her yolu denedim yeniden emzirmek için yürüyerek emzirdim pilates topunda emzirdim ilk ön süt hızlı geldiği için emiyor sonra yavaşlayınca emmeyi bırakıyor 3 hafta oldu çok yoruldum artık sadece uyurken emiyor başka bir öneriniz var mı biberondan anne kaşığına geçtim onu da kullanamıyor yutmuyor ağzında bekletip tükürüyor