2 aylik bebegim var sezeyan dogum yaptim ilk 2 hafta sütüm hic gelmedi bizde mamaya basladik hep meme + mama ile devam ettik günler gectikce memeyi kabul etmek istemedi sútüm gelmeye baslamisti halbuki bircok yöntem denedim olmadi simdi ise artik tamamen memeye gelmek agzina almak istemiyor yoruldum artik napacagimi sasirdim 🥺