nurbahar33 doktorum şöyle söylemişti işte akşam 8-9 dan gece 2-3 e kadar derin uykuda olurlar sonrası hafif uykudur, 2-3 sonrasında ya uyanır ya mızmızdır çünkü uykusu hafife geçtiği için bağırsak hareketlerini hisseder, gazı sıkıştırır hisseder, vücutta ağrı sızı varsa onu hisseder, belki sizinde gaz vb durumlar varsa ondan olabilir, benimkide 2-3 de fix uyanır, zorla yatırırım halledip eksiklerini sabaha kadar gerisi kuş uykusu, bazen saatte bir kalkar