Bebeğim gazlı 3.5 aylık anne sütü yeterli gelmiyor doğduğunda aptamil almıştık çok gaz yaptı kusma da vardı emzirdikten sonra da kusuyordu zaten araştırıp hipp organik combiotic aldım yine gaz yapıyordu kusma da oluyordu ara ara sonra aptamil prosyneo aldım 3-4 gündür kullanıyorum kakasında artış olmadı ama aşırı sulu hatta su gibi önceden de 3 kez falan yapıyordu şimdi de ama sıvı karnı da gurulduyor hemen değiştirmeli miyim birkaç gün daha deneyim mi hangi mamayı almalıyım