İyi geceler canım anneler, ben en çok bebeği erkenden uyuyup gece boyu hiiç uyanmayan annelere imreniyorum. 2 saattir bebeğimi uyutmaya uğraşıyorum 🥲
İkinci olarak da ailesine yakın oturan ya da ailesi bebek bakımına destek veren ailelere özeniyorum, ben hep tektim 🥹
Sizler hangi tip şanslı annelerden olmak isterdiniz?