SenaTurna ben medicana çocık endokronijiye gittim kemik yaşı için röntgen çekildi. Çinko vitamin trioid lere bakıldı herşey normal. Sorunun uyku olduğunu söyledi . Akşam 9 da uyumuş olcak dedi büyüme hormanı saat 9 ile 12 arasında salgılanıyor saat 10 da pik yapıyor dedi. Evde beyaz ışık varsa hepsini sarı ışık yapıcaksın yattığı oda zifiri karanlık olcak dedi bide trambolin alın sürekli zıplasın dedi. 6 ay sonra tekrar kontrole gidicez eğer büyüme yoksa çölyak testi yapıcaz dedi büyüme hormanına bakıcaz dedi . Benle uyuyordu odalar ayrı olucak dedi kaygı bozukluğu yapıyormuş. Bakalım 6 ay sonra twkrar gidicez