ceren_9723 Kızlar bebegum 5 gün sonra 1 yaşına gircek gece emmeue çok kalkmıyor sütü mü sagayim mi azalır mı sutum emmedikce
BuzluKahve ceren_9723 Gündüz emiyorsa sağmaya ne gerek var ki? Uzmanlar kilo alımında sorun yoksa 6 aydan sonra gece emmesinin kesilmesini tavsiye ediyor zaten
3kedili2bebekli ceren_9723 bebeğinizin artık gece beslenmesine ihtiyacı yok o yüzden sakin uyandirmayin uyusun ve sagmaniza gerek yok azalır ama 1 yaştan bahsediyoruz o kadar azalmasında bir problem olmaz uyum sağlar bebeğinize
denizalismom ceren_9723 emmedikçe azalır . Uyarı gitmeyince göğüsler demek ki süt yetiyor daha fazla üretmeye gerek yok diyor.
besra11 ceren_9723 zaten yaşını almış uzun uyuması güzel eğer halen anne sütü veriyorsan sağıma devam etmelisin
tahin BuzluKahve böyle de gıcık insanlar gibi olacak ama bunu nerede dinlediniz acaba bende merak ediyordum da 😅
BuzluKahve tahin 2 çocuğumun doktorları referansım. 6 aydan sonra bebeğin beslenmeden çok uykuya ihtiyacı var aslında gelişimi için. (Gündüz randımanlı emen bebekler için yazıyorum tabi)
ceren_9723 3kedili2bebekli kaldirmadim canm sagdim 90 CC anca çıktı azalmış baya ek. Gıda yiyir ama yetiyodur inşallah
3kedili2bebekli ceren_9723 yetiyordur 90 CC çok bile çünkü pompa göğsünüzün sadece yüzde 30 unu cekebilir
denizalismom ceren_9723 evet ama dediğim gibi 1 yaşından sonra azalıyor . Siz biraz ek gıdayı yedirin . Artık onu doyuracak olan ek gıda