besra11 akkoyun28 ger bebekte farklıdır tepkiler bir hafta 3.4 gün belki de iki hafta sürer bizde şuan 4 ay 17 günlüğüz kucakta sakinleştiriyorum öyle yavaş yavaş haraketler ederek gezerek kafasını göğsümü koyarak susturuyorum severek öperek sakinliyor bizimkisi
Gamze225 tahin bebek daha o da uyumak ister bi yeri agrıyorsa ağlıyor diye düşünüyorum allahım çocuklar hasta olmasın çok zor
tahin Gamze225 amin gerçekten hepsi hep sağlıklı olsa keşke içim gidiyor, haklısınız ağlamaktan çok huzursuz bizim ki yerine koyunca ağlamak çok , ateşine vs baktım, öksürük hapşırma da yok çok şükür bakalım sabaha kadar takipteyim olmadı götürürüm
Gamze225 tahin baslangıç öyle olur enfeksiyon artıkça ateş olur kulağı ağrıyor olabilir muayene olmadan bilemeyiz o yüzden gidin dedim
tahin Gamze225 aminn hepsine inşallah şimdi doyurdum hatta galiba fazla zorladım bir yudum çıkardı süt kesiği, enfeksiyon için takipteyim dediğiniz gibi yarın olmadı bir gideriz kucakta uyudu şimdi , çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 🌸
beyzzsenturkk_ akkoyun28 gazı vardır ayaklarını toplayıp karnına doğru ileri geri masaj yapın pırt pırt çıkartıyorlar hemen sıcak havlu ısıtıp da koyabilirsiniz karnına sırtına
denizalismom akkoyun28 gaz olabilir. Masaj yapın karnına . Geçmezse gaz ilacı verin . Calpol vermeyin bence