akkoyun28 Bebeğim 2 aylık normalde sakin bir bebek ama 3-4 saattir hiç susmadan ağlıyor. Tam uykuya dalacak çığırarak uyanıp ağlamaya başlıyor. Neden böyle oldu ne yapabilirim? Calpol versem olur mu
nilozka akkoyun28 aç, hasta vs değilse eğer atak haftasında olabilirsiniz. Gaz sorununuz var mı normalde? Ondan da olabilir
User345678 akkoyun28 Gazı olabilir masaj yapın biraz banyo da yaptırabilirsiniz hemen ilaç düşünmeyin. Koynunuza alın ayakta meme vermeye çalışın sakinleşsin biraz. Atak da olabilir. İnşallah ciddi bir şey değildir.
sevdaozkan akkoyun28 çok huzursuz olduğu zaman ben calpol bir çay kaşığı veriyordum mecbur çocuk rahat uyusun diye
sevdaozkan Kulak ağrısı olduğu zaman emmek istemiyorlar bide bu ağrı bebeklerde normal olarak görülüyor banyo fln yaptırirken dikkat edin kulağına su kaçmasın ağrı yapıyor maalesef