Merhaba sevgili anneler. Ben 4 yıldır bu hastalıkla mücadele ediyordum osirec ya da asacol lavman ve pentasa 3×3 adet. Tüp bebek ile hamile kaldım. Gastroenterelogum ve tüp bebek uzmanım ilaçları kullanacabilecegimi söylediler ama uzun zaman sonra bir bebeğim olacaktı anne yüreği heralde kullanmak istemedim kızım şuan 8 ayını bitirmek üzere hamilelikte dahil ben ilaçları hiç kullanmadım ona zarar vermemesi için. Şu bir kaç gündür atak belirtileri başladı. Tekrar aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum çünkü onu kimseye emanet etmek istemiyorum. Atak dönemlerinizde dikkat ettiğiniz şeyler var mı neler yapıyorsunuz uzun oldu biraz kusura bakmayın ilaçlara tekrar başladım bu arada çünkü kullanmayı reddetmeye devam edersem kortizona başlatır direkt olarak doktorum. Bu bebeğim için daha tehlikeli sütten kesmem gerekir.