Merhaba arkadslar. Kendimi su an cok vicdan azabı yaşamış olarak anlatıcam. Dort yasında kızım var. Üc ay geçti. Bıde dokz aylk kızm var. Yanı uc yasndan beri çocuğumu tanıyamıyorm. Su an herseye itiraz edıyor genellikle yeme konusu doğduğundan beri yemek yeme problem beğenmez yada hep tok olur ve ben hep zorla yedırıyorm onceden yemiyor dıye gece yedıyodm sabah ac kalmıodu smdi bzmle iftarda zorla corba icip ertrsı gun on bire kadr yemiyor. Uyandıkdan ıkı saat sonra ackıyor. Artk yemek soz konusu olunca istemiyorum begenmedm yemicem tokdum dıyıncs cok sinirleniyorum ister istemez sesim yükseliyor tabı once anlatıyorm guclu olman lazm uzaman ıcın beyninin gelisimi icn halsıx olmaman icn yemen lazm halen itiraz edıck bısy bukursa sesim yükseliyor ama dort yıkdr yemek sorun nasl yapıcm öneriniz nedir. Vermesem yemek bes altı saate anca acıkır makarna tek sevdigi tavuk et kofte zorla sebze yemegi yok mücver zorla çorbada uc cesit yer karısık sotelı seyler yemez nasl yapcm ben damak tadı vardır zorlamaym sevmedıgnı diyorm busefer dısarda ac kalıyor. Zorkasam travma gibi oluyor bıraksam acıkmıyor yedırsem zorla yalvar yakar napcam ben.