Ballibademin_21 Aslında yeni de ama çekim kuvveti baya düştü içini hortumların temizliyorum gene çekmiyor Samsung markası nereye göstermem lazım?
Tatlican Ballibademin_21 Sungeri varya sirkeleyip yıkayın filitreleride dısarda duvara vurun toz kalmasın düzelir bence
ZamaneAnnesii Ballibademin_21 bnmde ayni marka gecen iki süngerinide iyice yıkadım suan baya iyi çekiyor
Tatlican Aaayyssee Filitre kagıt sakın yılamayın diyor bazıları bence doğru Ama sünger varya onu yıkıyorum 8 yıldır çekiyor
Ballibademin_21 floorjustice bişey diyimmi yeni yeni aldığımda inanılmaz iyiydi sonra noldu bilmiyorum
beyzzsenturkk_ Ballibademin_21 filitreyi temizledikten sonra süngerini de iyice yıkıyorum hortumda takılı bişey yoksa süngerini temizlemenizi öneririm içine bişey kaçmadığından eminseniz normaldir iyice kurumadan da süngeri takmayın
Tutaste_ Ballibademin_21 içini dısını güzel temizleyin her zaman toz dolmuş olabilir yada bıyeri tıkanmıstır