sarisinnanasi adetimden 4 gün geçti olmadım test yaptım anlayamadım sizce var mı gebelik 
Yunusemrecik sarisinnanasi ben ikinci hamileliğimde hiç testte pozitif çıkmadı geçti günüm doktora gittim hamile olduğumu öğrendim merak ettim tekrar test yaptım gene yine tek çizgiydi en iyisi kan tahlili
sarisinnanasi zeynepkanat ben de ilk yok dedim sonra ikinci çizgiyi gördüm psikolojik mi bilmiyorum silik gördüm eşim de ben göremiyorum ikinciyi diyor 😅
sarisinnanasi deniztalta evet iki gündür afedersiniz hafif pembe leke olur ya öyle gördüm ama hasta filan olmadım ağrım da yok şüphelenip yaptım. birkaç gün daha görmezsem bir test daha yapıp kan veririm artık
sarisinnanasi Gul-42 evet ben de yok diye çöpe atıcaktım bi baktım silik milik ikinci bi çizgi.. çözemedim. regl belirtim yok hiç ağrı vs . şüphem var çünkü geçtiğimiz ay korunmadık istiyorduk
poyrazim1312 sarisinnanasi kuruma çizgisine benzettim ama emin olamadım yarin tekrar yap varsa ikinci çıkar zaten gene hayırlısı olsun
sarisinnanasi g_izemm38 teşekkür ederim hayırlısı olsun tekrar test yapacağım tam emin olmak için bayram sonrası kan da veririm insallah🥰