Esmiraes Busbus34 ben şu süt yapıyor dedikleri ne varsa yedim hepsi kilo olarak döndü bana. Ama en etkili yöntem sürekli emzirmek bence. Yapışık gezdim kızımla aylarca sürekli memedeydi. Süt arz talep meselesidir ne kadar çok emerse o kadar çok artar bence. Şimdi 22 aylık oldu kızım hala emiyor çok dua ettim Allah a 2 yaşına kadar emzirebilmek için şükür dualarımm kabul oldu. İnşallah sizinde sütünüz artar ve gönlünüzce emzirirsiniz. 🌸
iremaydmr Busbus34 bir kase dut kurusuna çiğ tahin döküp yiyebilirsiniz baya dolgunlaştırıyor göğüsleri
BuzluKahve Busbus34 Yeme içme hepsi boş. Her fırsatta uyu, moralini bozanları etrafından uzaklaştır, sütüm az mı çok mu? doydu mu doymadı mı? Diye düşünme, bol bol emzir ve su iç.
morbulutlu Stresten uzak durdum Sütüm ile kafayı bozmadım😆 Hoşaf içtim Ceviz yedim Çok su içtim Bebeğimi sık sık emzirdim
senbihterziyagilsin Esmiraes kesinlikle dediklerinize katılıyorum neyse ki ben süt yapar diye yemekten kaçındım çünkü doğumdan önce bu konuyla ilgili çok araştırmıştım ve emzirmenin bir arz talep meselesi olduğunu biliyordum. Sadece bedenime güvenip normal beslendim yememi ihmal etmedim bol bol emzirdim özellikle gündüzleri çok sık emzirdim. Bir de bence mümkün olduğunca emzik ve biberondan da kaçınmanın faydası var çocuğun kendini başka şeylerle tatmin etmemesi açısından çünkü emzik bebekte bir doyum yaratıyormuş biberonuda hepimiz biliyoruz zaten her ne kadar meme reddi yapmaz deselerde ben yaptığını çoğu kez gördüm. O yüzden hiç mama desteği vermedim sütümde yetiyor çok şükür
gklmerve iremaydmr tahin gaz yapmıyor mu benbbingün denedim tek değişik yediğim şey oydu o gün baya gaz sancısı çekti oğlum
Esmiraes senbihterziyagilsin ben çok acemi kaldım araştırmadım sanıyordum ki şakır şakır süt gelecek filan :) sonra kilo almadı bir iki ay mama takviyesi vermek durumunda kaldım. Biberon meme reddi yapcak gibi oldu bendede çok korktum o süreçte. Sonrasında azaltarak bitirdim mamayı. sütüm arttı çok şükür. Biraz sabır işi gerçekten. Allah hepimizin yardımcısı olsun annelik zor :)
surprizbebe Busbus34 promalt içiyorum ve sağım yapıyorum. Sağım da hiperlaktasyon yapıyor zaten 4. Ayda ancak kurtulmuştum sağımdan. Neyse şimdi 5 aylık bu defada azaldı meme reddi nedeniyle.
yagmurum12 surprizbebe sağımdan hiperlaktasyon mu oluştu sizde? Birde nasıl sağlıyordunuz günde kaç kez
denizalismom Busbus34 ilk zamanlar kuru dut kaynayıp içtim . Milk tea var e bebekte onu içtim . Malt içeceği içtim. Çok iyi gelmişti
nura97 Su , uyku emzirme , caylar falan hepsine dikkat ettim ama daha fark goremedim 🙁 cok isterdim artsin mamayi biraksin sadece anne sutu devam edelim