Ays1 bende var vantuz hem dik şarjlı hemde normal kablolu olandan çok memnunum büyük süpürge ıkı agızlıklı bırı otomatık dönen fırça bırı düz vakumlu sesli uyarısı var aşırı memnunum karacayıda severım ama dok şarjlı olan beş kuruşa verseler yine almam yanı öyle bişe sadece ses ve görüntü oyuncak bıldıgın yanı ilk çalıştığında çok güzel ilk bir hafta sonra çöp yanı şuan evde yıgenım oyuncak nıyetıne oynuyor okadar dıyım