Sevgili anneler oğlum 6 ayını tamamlamak üzere sürekli diş kaşıyor elimi kendi elini oyuncaklarını ısırıyor geçen mama sandalyesini ısırıyordu eğilmiş 🙄 yani öyle şiddetli kaşınıyor ki anlatamam ama üst damakları çok sert ve dişlerin yeri belli olmuş dedi doktor alt damakta o kadar değil önce üst çoktan var mı ya bide bu kaşınmaya ne yapabilirim doktora sordum bişey olmaz yaaa kendi kendine çıksın yaaa dedi 🤣🤣