tahin yok neden ince olsun yazın giyecek sonuçta. Benim oğlum ilk yazında 6 9 Ay aralığındaydı evde hep sadece zibinla durdu dışarı çıkarken de o bahsettiğim tutumlarını giydirdim hep. Tek parça olduğu için derli toplu düzgün duruyordu üstünde, şort tişört takımlar kucak bebelerinde düzgün durmuyor tişört yukarı sıyrılıyor falan ☺️