Bebeğim mama ile, besleniyor 6 aylık olacak bir iki güne mama suyunu kaynatıyorum cam sürahiye koyuyorum, mama yapacağım zaman az, birşey ısıtıp öyle mama yapiyorum merak ettiğim şey kaynatma işini ne zamana kadar yapmalıyız ya bçokn su çok sıcak oluyor hazır su ile ılıtıyorum biraz acaba yanlış mı yapıyorum diye düşünüyorum bu konuda bilginiz var mı acaba bu arada kaynattıpım su da hazır su. Bayramdan sonra doktoruna da soracağım ama yinede bilgisi olan varsa paylaşabilirseniz çok sevinirim 🥰