Ilk normal dogumumda vermemıslerdı 3 ay once dogum yaptım 10 tane oksapar ıgne verdıler vurundum gecen hafta kötü bir kaza gecırdım ev kazası dikişim felan var kan aldılar dırekt 1 gün hastanede yattım cıkarken yıne oksapar yazmışlar 10 gunluk bunu neden verıyorlar ben anlamadım taburcu olurkende doktoru gormedım soramadım da bu ıgnenın bendekı amacı be acaba